Wednesday, January 23, 2008

Easy PIC 5


Πρόσφατα απέκτησα ένα αναπτυξιακό σύστημα Easy PIC5 απο την Mikroelektronika http://www.mikroe.com/ ..
Φοβερό εργαλείο και με πολύ ωραίες δυνατότητες, θα με βοηθήσει πολύ στο σύστημα που αναπτύσω με τον αισθητήρα της sensirion ( http://www.sensirion.com/ ) και σε κάτι άλλα μικρά project.



Το κακό στην ιστορία ηταν οτι ήθελα να το δουλεύω και στο laptop που έχω στο κρεβάτι μου (ΝΑΙ εχω υπολογιστή και εκεί, πάντα δίπλα μου στην περίπτωση που μου έρθει καμια αναλαμπή και κάνω κάτι). Το πρόβλημα ηταν οτι το μηχάνημα αυτό είχε Windows ME (για όσους δεν ξέρετε, η πιό άχρηστη έκδοση windows, απλά καταλάμβανε χώρο) και το αναπτυξιακό σύστημα είχε drivers μονο για XP και άνω, μετά απο επικοινωνία με την εταιρία και διάφορες δοκιμές δεν βρέθυκε λύση οπότε αποφάσισα να κάνω αναβάθμιση σε XP SP2 και το τελείωσα μόλις.. Δουλεύει άψογα πλέον.
Τώρα θα μου πείς τι σκτα ήθελες και κρατούσες τα winME στο μηχάνημα? Ελα ντε... Απλή απάντηση καθώς οταν χρησιμοποιούσα πολύ αυτο το laptop με internet (dial up) δεν υπήρχαν οδηγοί για XP (του modem) και έτσι αποφάσισα να το κρατήσω έτσι.

Ελα όμως που τα προβλήματα λύθηκαν με τα XP και τις DSL οπότε πλέον μπορώ να προγραμματίζω άνετα στον ύπνο μου.

No comments: